تعمیر گیربکس دانگ فنگ

شما در حال مشاهده هستید تعمیر گیربکس دانگ فنگ

گاهی ممکن است نشانه های زیر در گیربکس خودروی دانگ فنگ شما ظاهر شود که نشان از خرابی گیربکس دارد.

  • روشن شدن چراغ چک گیربکس دانگ فنگ
  • تقه زدن گیربکس اتوماتیک
  •  تعویض خود به خود دنده 
  • صدای غیرعادی از گیربکس
  • لرزش گیربکس اتومات دانگ فنگ
  • گاز هرز خوردن خودرو
  • بوی سوختگی از گیربکس
  • افزایش دما و داغ کردن گیربکس
  • نشتی روغن و کاهش مقدار آن
  • خلاص شدن ناگهانی دنده
  • ضربه هنگام توقف
  • کم شدن قدرت خودرو دانگ فنگ

تعمیرگاه ما سابقه بیش از 20 سال تعمیر گیربکس اتوماتیک را دارد.
در صورتی که علایم خرابی گیربکس اتوماتیک در خودروی شما نمایان شد و نیاز به کمک و راهنمایی داشتید می توانید،

برای دریافت مشاوره تخصصی کارشناسان، عیب یابی کاملا رایگان، تعیین هزینه و اقدامات لازم جهت تعمیر گیربکس خودرو با ما تماس بگیرید. 

تلفن تماس: ۰۹۱۲۲۰۰۵۶۳۰
آدرس ما: تهران، انتهای یادگار امام جنوب، سی متری جی (علی بختیاری)، نرسیده به چراغ قرمز هرمزان (به سمت آیت الله سعیدی) پلاک ۱۹۳، تعمیرگاه تخصصی تهران گیربکس

مشاوره رایگان: 09128397793

خدمات و مزایای تهران گیربکس برای تعمیر گیربکس دانگ فنگ

  • عیب یابی رایگان برای گیربکس خودروی دانگ فنگ
  • انجام سرویس های دوره ای، تعویض روغن و فیلتر گیربکس دانگ فنگ
  • تعمیر گیربکس دانگ فنگ به صورت تخصصی با گارانتی
  • تست گیربکس دانگ فنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص
  • تهیه قطعات یدکی با کیفیت گیربکس با کم ترین هزینه
  • استفاده از ابزار به روز در تعویض و تعمیر گیربکس دانگ فنگ
ویدیوی معرفی تهران گیربکس:

در ادامه به صورت مفصل به بررسی گیربکس دانگ فنگ، علائم و دلایل خرابی و هزینه های تعمیر گیربکس دانگ فنگ پرداخته ایم.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ

هزینه تعمیر کردن گیربکس دانگ فنگ

عوامل زیادی در میزان هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ دخیل هستند، به همین نمی توان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. هرچه میزان خرابی این قطعه بیشتر باشد، زمان و هزینه تعمیر بالاتر خواهد بود.
 تعمیرکاران تهران گیربکس تمام تلاش خود را می‌ کنند که همه قطعات آسیب دیده را تعمیر نمایند و حدالامکان از تعویض آنها جلوگیری کنند؛ زیرا با توجه به خارجی بودن دانگ فنگ قطعات آن گران قیمت اند و در صورت تعویض آنها هزینه تعمیر نیز بالاتر خواهد رفت.

جدول هزینه تعمیر گیربکس دانگ فنگ:

عنوانهزینه تعمیر گیربکس دانگ فنگ
تعمیر کامل موتور25 میلیون تومان
تعویض عملگرهای سر میل سوپاپ4 میلیون تومان
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت تعویض واشر سرسیلندر7 میلیون تومان
باز و بستن سینی و کارتل و تعویض اویل پمپ4.5 میلیون تومان
تعویض واشر درب سوپاپ1.2 میلیون تومان
هزینه تعمیر زوزه کشیدن گیربکس 4 میلیون تومان
هزینه تعویض روغن گیربکس دانگ فنگ2 میلیون تومان
هزینه تعمیر خلاصی دنده گیربکس 3.5 میلیون تومان
هزینه تعمیر در رفتن دنده گیربکس اتومات3 میلیون تومان
هزینه تعمیر گیر کردن دنده در وضعیت P4 میلیون تومان
هزینه تعمیر گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک3 میلیون تومان
سرویس یا تعویض شیر های OCV1 میلیون تومان
هزینه تعمیر توربین گیربکس خودرو2 میلیون تومان
هزینه تعمیر ساعت گیربکس اتومات2.4 میلیون تومان
هزینه تعمیر تقه زدن گیربکس دانگ فنگ3 میلیون تومان
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم4 میلیون تومان

استعلام هزینه تعمیر: 09128397793

معرفی خودروی چینی دانگ فنگ

معرفی گیربکس دانگ فنگ

دانگ فنگ کمپانی خودروسازی چینی است که در زمینه تولید انواع مختلف خودرو و قطعات آن و یا دیگر وسایل نقلیه مانند اتوبوس کامیون و … فعالیت دارد. این برند در سال ۲۰۱۲ توانست بیش از دو میلیون دستگاه را تولید کند و اکنون جزو چهار شرکت بزرگ خودروسازی بزرگ چین است.
پیش‌ بینی می ‌شود که در آینده ای نه چندان دور دانگ فنگ به عنوان یک رقیب جدی برای غول های بزرگ صنعت خودروسازی تلقی شود. یکی از محبوب ترین خودروهای این برند در ایران H30 کراس است که توانست فروش بالایی را تجربه کند.

 شرکت دانگ فنگ شریک تجاری شرکت پژو-سیتروئن بوده و به همین دلیل این خودرو محصول ترکیبی از سه خودروسازی محسوب می شود. اچ سی کراس به جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک مجهز است که نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های خودرو منتقل می کند.

نقاط ضعف: خودروی دانگ فنگ مصرف سوخت بالایی دارد و دارای پیشرانه ضعیف است. فرمان نامناسب، بی کیفیت بودن کابین و سیستم عامل ضعیف از جمله معایب این خودرو می باشند.

نقاط قوت: از مزایای این خودرو می توان به فضای بزرگ کابین، سیستم تعلیق نرم و هماهنگ بودن موتور و گیربکس اشاره کرد.

امنیت: دانگ فنگ دارای امتیاز ایمنی از موسسه C-NCAP، کیسه های هوا، سنسور و دوربین دنده عقب است که ایمنی را برای سرنشینان خودرو تضمین می کند.

 در این مطلب قصد داریم تعمیر گیربکس دانگ فنگ را مورد بررسی قرار دهیم و نکات مرتبط با نگهداری و جلوگیری از خراب شدن آن را خدمتتان ذکر کنیم.

نشانه های هشدار دهنده خرابی گیربکس دانگ فنگ 

نشانه های خرابی گیربکس دانگ فنگ

صدای زوزه از گیربکس: زوزه کشیدن گیربکس خودرو نشان از خرابی گیربکس می دهد که نیاز است فورا تعمیر شود. موارد مختلفی از جمله کمبود روغن گیربکس، میزان نبودن دنده ها، خرابی سیستم تعلیق و سایش قطعات می توانند در زوزه کشیدن گیربکس تاثیر دارند.

روشن شدن چراغ چک گیربکس: هنگام روشن شدن چراغ چک گیربکس در خودرو فورا به تعمیرگاه مراجعه کنید زیرا گیربکس خودروی شما دچار اختلال شده است و در صورت تعمیر نکردن سایر قطعات آن نیز دچار اختلال خواهند شد.

گاز هرز خوردن خودرو: چنان چه سطح روغن گیربکس کاهش یافته و کلاچ دچار ساییدگی شود با مشکل گاز هرز خوردن خودرو روبرو خواهید شد.

لرزش گیربکس اتوماتیک: اگر نشانه هایی مانند خرابی توربین و دسته گیربکس، خرابی چرخ دنده و بلبرینگ ها در خودرو وجود داشته باشد با لرزش گیربکس همراه است. لرزش گیربکس یکی از نشانه های خرابی گیربکس خودرو می باشد که نیاز است پس از مشاهده، فورا توسط تعمیرکار بررسی شود.

مزایای تعمیرگاه تخصصی تهران گیربکس

تماس با سرپرست تعمیرگاه: 09128397793

تعمیر گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ

هر مدل خودرویی که داشته باشید باید از سلامت قطعات آن اطمینان حاصل کنید، مخصوصا اگر خودرویتان دارای گیربکس اتوماتیک است که از جمله آنها می توان به اچ سی کراس اشاره کرد. این مدل خودرو به دلیل حساسیت بالای قطعات تشکیل دهنده آن مانند گیربکس اتوماتیک، باید حتماً برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرگاه گیربکس دانگ فنگ سپرده شود؛ زیرا تعمیرگاه های غیر تخصصی با کمترین دقت، قطعه را بررسی و مشکلات را رفع می کند. به همین دلیل اگر خودرویتان دچار مشکل شد باید حتما جهت رفع ایرادات وارده به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید، زیرا تعمیرکاران این مرکز با نهایت دقت و درایت گیربکس خودرو را عیب یابی و شروع به تعمیر آن خواهند کرد.

 اما تعمیرگاه تهران گیربکس جعبه دنده خودرویتان را به دقت عیب یابی می ‌کند و تمام قطعات آن را به بهترین وجه بررسی و مشکلات آن را رفع خواهد کرد. تمامی خدمات این تعمیرگاه دارای ضمانت هستند برای مثال اگر در تعمیر گیربکس اچ سی کراس راننده احساس کند که مشکل خودرو به طور کامل رفع نشده است، می تواند با مراجعه مجدد، به صورت رایگان دوباره خودرو را تعمیر کند.
 اگر در تهران یا کرج هستید و خودرویتان دچار مشکل شده است می توانید به تعمیرگاه ما مراجعه کنید. لازم نیست در رابطه با خراب شدن گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ نگران باشید؛ زیرا هر خرابی یک راهکار دارد و تیم تهران گیربکس با بهترین و مدرن ترین دستگاه ها در راستای رفع خرابی ها اقدام می کند.

موارد احتیاطی در رانندگی با خودرو دانگ فنگ اتوماتیک

  • بسیاری از افراد بر این باورند که جهت جلوگیری از مصرف بالای سوخت و ممانعت از استهلاک گیربکس، هنگام ماندن در پشت چراغ قرمز و توقف های کوتاه، بهتر است خودرو را در حالت خلاص قرار دهند. در این حالت بهتر است که خودرویتان را روی حالت درایو قرار دهید.
  • می‌ توان به قطعیت گفت که همه رانندگان یک بار قبل از قرار دادن دنده روی حالت درایو، بی جهت گاز داده‌اند که این کار را برای امتحان دنده انجام می ‌دهند اما به عواقب بعد از آن توجه نمی کنند. این کار برای خودرو اتوماتیک دانگ فنگ که حساسیت بسیار بالایی دارد خطرناک است و احتمال آسیب دیدن قطعات آن در طولانی مدت افزایش می یابد.
  • در نظر داشته باشید که روانکاری اجزای مختلف جعبه دنده دانگ فنگ از جمله عوامل مهم در نحوه عملکرد خودرو است و این فرایند هنگامی به خطر می افتاد که راننده در سرازیری خودرو را خلاص کند. در این مواقع راننده احساس می ‌کند که مصرف سوخت کاهش پیدا می کند و جعبه دنده آسیب نمی ‌بیند اما کاملاً بر اساس برعکس است و استهلاک کامل آن را در پی دارد.
  • تغییر ناگهانی و سریع حالت دنده در طولانی مدت، موجب خرابی قسمت های مختلف جعبه دنده دانگ فنگ خواهد شد. برای استفاده صحیح از خودرو لازم است ابتدا ترمز را فشار دهید و سپس نسبت به تغییر دنده اقدام کنید.
  • باید پس از توقف کامل خودرو، جعبه دنده را روی حالت پارک قرار دهید. بسیاری از رانندگان در هنگام حرکت کردن، دنده را روی حالت پارک قرار می دهند که این کار موجب افزایش بیش از حد فشار به پین قفل کننده خواهد شد و در طولانی مدت شکستن آن را به دنبال دارد.

تعویض روغن گیربکس دانگ فنگ

اگر زمان تعویض روغن خودرو فرا رسیده است بهتر است در سریع ترین زمان ممکن جهت تعویض آن به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک دانگ ‌فنگ مراجعه کنید. یکی از مواردی که راننده این خودرو باید به آن توجه داشته باشد زمان مناسب تعویض روغن گیربکس است. جعبه دنده اتوماتیک دانگ فنگ نسبت به مدل دستی حرارت بیشتری تولید می کند و از این رو باید سریعتر از مدل دستی آن را تعویض کنید؛ زیرا در صورت بی‌ توجهی به آن مشکلات زیادی برای خودرو به وجود خواهد آمد.

 روغن گیربکس مناسب خودروهای اتوماتیک دانگ فنگ باید شرایط پایداری داشته باشند تا طولانی مدت دوام بیاورند؛ زیرا خودروهای این برند بسیار حساس‌اند و با کوچکترین خطری مشکل پیدا می ‌کنند. از این رو به صاحبان خودروهای تولیدی دانگ فنگ توصیه می ‌کنیم که از روغن های گیربکس با کیفیت استفاده کنند.

 در صورت اقدام به تعویض روغن گیربکس خودرو می توانید به تعمیرگاه تهران گیربکس مراجعه کنید؛ زیرا خودتان نمی ‌توانید این کار را انجام دهید و باید به دست افراد کارکشته انجام گیرد. به علاوه با استفاده از ابزارهای کاربردی دست به این عمل می زنند که هم در زمان و هم هزینه صرفه جویی خواهد شد.

تماس با متخصص تعمیرات: 09128397793

مقالات مرتبط:

تعمیر گیربکس اچ سی کراس

تعمیر گیربکس ام جی

تعمیر گیربکس بایک

تعمیر گیربکس بسترن

تعمیر گیربکس بی وای دی

تعمیر گیربکس چانگان

تعمیر گیربکس خودرو چینی

تعمیر گیربکس دانگ فنگ

تعمیر گیربکس گریت وال

تعمیر گیربکس هاوال

تعمیر گیربکس هایما

تعمیر گیربکس هن تنگ

تعمیر گیربکس اکتیون

تعمیرگیربکس سراتو

میلاد سرلک

میلاد سرلک هستم. مهندسی مکانیک خوندم و بیش از 16 سال سابقه تعمیر گیربکس خودرو دارم. 10 سالی هست که به صورت تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودروهای خارجی و ایرانی رو انجام میدم. هدفم اینه که تمامی تجارب شخصی، اطلاعات فنی و نکات مهم انواع گیربکس های اتوماتیک رو اینجا با شما به اشتراک بگذارم

دیدگاهتان را بنویسید