تعمیر گیربکس سانگ یانگ

شما در حال مشاهده هستید تعمیر گیربکس سانگ یانگ

نشانه های زیر بر اثر خرابی گیربکس در خودروی سانگ یانگ شما آشکار می شوند که نیاز به مراجه به تعمیرگاه و پیگیری توسط تعمیرکار دارد.

  1. بوی سوختن قطعات گیربکس
  2. داغ شدن گیربکس بر اثر افزایش حرارت 
  3. خلاصی دنده به طور غیرمنتظره
  4. صدای ضربه حین توقف 
  5. مشکل عوض کردن دنده ها
  6. اختلال و نشتی سیستم روغن
  7. کاهش قدرت خودروی سانگ یانگ
  8. روشن شدن چراغ چک گیربکس 
  9. تقه زدن گیربکس سانگ یانگ
  10. صدای زوزه و ناله از گیربکس
  11. لرزش گیربکس خودرو
  12. هرز گاز خوردن خودرو

ما بیش از 20 سال است که به تعمیر گیربکس های اتوماتیک در تعمیرگاه تهران گیربکس مشغولیم.
اگر خودروی شما علائم فوق را نشان داد و راه حل درست را نمی دانستید می توانید از تعمیرکار گیربکس اتومات ما در این زمینه کمک بگیرید،

پس برای مشاوره حرفه ای با تعمیرکار، عیب یابی رایگان، دانستن هزینه تعمیر و انجام اقدامات لازم با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۲۰۰۵۶۳۰
آدرس ما: تهران، انتهای یادگار امام جنوب، سی متری جی (علی بختیاری)، نرسیده به چراغ قرمز هرمزان (به سمت آیت الله سعیدی) پلاک ۱۹۳، تعمیرگاه تخصصی تهران گیربکس

مشاوره رایگان: 09128397793

خدمات و مزایای تهران گیربکس برای تعمیر گیربکس سانگ یانگ

  • سرویس دوره ای خودرو، تعویض روغن و فیلتر گیربکس سانگ یانگ
  • تهیه لوازم یدکی با کیفیت و اصلی برای گیربکس با قیمت پایین
  • تعویض و تعمیر گیربکس سانگ یانگ با کاربرد ابزار پیشرفته
  • تعمیر تخصصی گیربکس سانگ یانگ با گارانتی
  • عیب یابی رایگان گیربکس سانگ یانگ
  • معاینه و تست گیربکس سانگ یانگ با استفاده از تجهیزات به روز
ویدیوی معرفی تهران گیربکس:

در ادامه به صورت کامل به معرفی گیربکس سانگ یانگ، علائم و دلایل خرابی، راه های پیشگیری از خرابی و هزینه های تعمیر گیربکس سانگ یانگ پرداخته ایم.

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

یکی از دغدغه ها و سوالات پرتکرار صاحبان خودروهای سانگ یانگ، هزینه تعمیر گیربکس آن است. دقت داشته باشید که نمی توان هزینه ثابتی را برای این عمل در نظر گرفت زیرا به شرایط و نحوه تعمیر جعبه دنده بستگی دارد.
 برای مثال در تعمیر گیربکس اکتیون هرچه مشکل جعبه دنده بزرگتر باشد و زمان بیشتری را صرف تعمیر آن کنند به تبع هزینه آن نیز بالاتر خواهد رفت. البته تعویض قطعات نیز در این امر دخیل است و موجب افزایش هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ خواهد شد. البته تمام تلاش تعمیرکاران تهران گیربکس این است که حدالامکان قطعات معیوب را تعویض نکنند بلکه آنها را تعمیر نمایند تا هزینه تعمیر آن بالا نباشد و فشار مالی زیادی به صاحبان خودرو وارد نشود.

جدول هزینه تعمیر گیربکس سانگ یانگ:

عنوانهزینه تعمیر گیربکس سانگ یانگ
تعمیر کامل موتور خودرو25 میلیون تومان
هزینه تعمیر توربین گیربکس سانگ یانگ2 میلیون تومان
تعویض عملگرهای سر میل سوپاپ4 میلیون تومان
سرویس یا تعویض شیر های OCV900 هزار تومان
تعویض واشر درب سوپاپ1 میلیون تومان
پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت تعویض واشر سرسیلندر7 میلیون تومان
هزینه تعمیر تقه زدن گیربکس خودرو3 میلیون تومان
باز و بستن سینی و کارتل و تعویض اویل پمپ4.5 میلیون تومان
هزینه تعمیر در رفتن دنده گیربکس اتوماتیک3 میلیون تومان
هزینه تعمیر گیر کردن دنده در حالت P4 میلیون تومان
هزینه تعمیر خلاص شدن دنده گیربکس سانگ یانگ3.7 میلیون تومان
هزینه تعویض روغن گیربکس اتومات2 میلیون تومان
هزینه تعمیر زوزه کشیدن گیربکس سانگ یانگ4 میلیون تومان
هزینه تعمیر ساعت گیربکس اتومات2.2 میلیون تومان
هزینه تعمیر گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک3 میلیون تومان
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم4 میلیون تومان

 

استعلام هزینه تعمیر: 09128397793

معرفی سانگ یانگ خودروی کره ای

معرفی گیربکس سانگ یانگ

سانگ یانگ شرکت خودروسازی کره ای است که در سال ۱۹۵۴ تاسیس شد. در ابتدا این برند ماشین های سنگین، کامیون، اتوبوس و … را تولید می کرد، اما پس از چند سال تولید خودروهای کراس آور و سواری را آغاز کرد.
 سانگ یانگ در دهه ۸۰ میلادی توانست اولین خودرو شاسی بلند کره جنوبی را تولید کند. این خودرو توانست صنعت خودروسازی این کشور را متحول سازد.

 سانگ یانگ در سال ۱۹۹۱ همکاری خود را با برند بنز شروع کرد و از این رو دگرگونی زیادی را در محصولات خود ایجاد کرد و بیش از پیش محبوب شد. در سال ۸۴ بود که توانست به بازار ایران را پیدا کند و با شرکت رامک خودرو وارد معامله شود.
 از جمله محصولات محبوب سانگ یانگ موجود در بازار ایران می‌توان به موسو، اکتیون، کوراندو، کایرون، تیوولی، رکتون و … اشاره کرد.
نقاط قوت سانگ یانگ: مهم ترین مزیتی که این خودرو دارد قیمت مناسب آن نسبت به دیگر خودروها می باشد. امکانات رفاهی این خودرو قابل قبول است و بدنه مستحکم آن باعث شده تا از ایمنی بالایی برخوردار باشد.

نقاط ضعف سانگ یانگ: محدودیت واردات سانگ یانگ و طراحی قدیمی برخی از مدل های این خودرو نقطه ضعفی برای آن محسوب می شود. همچنین این خودرو در شتاب گیری عملکرد ضعیفی دارد.

قلب تپنده خودروهای سانگ یانگ گیربکس آن بوده و یکی از قسمت های حساس در تعمیر خودروهای سانگ یانگ است. گیربکس خودروهای کره‌ای سانگ یانگ از به روزترین تکنولوژی های دنیا ساخته شده و قطعات فوق العاده‌ای در فرایند تولید آنها استفاده شده است.

 در این مطلب قصد داریم نکات مربوط به تعمیر گیربکس سانگ یانگ را برایتان ذکر کنیم و چگونگی مراقبت از آن را به اطلاعتان برسانیم. مقاله تعمیر گیربکس تیوولی در این زمینه می تواند مفید باشد.

دلایل خرابی گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

نشانه های خرابی گیربکس سانگ یانگ

کثیف بودن روغن گیربکس

باید همیشه حواستان باشد که روغن گیربکس خودرویتان تمیز باشد تا جعبه دنده آن به خوبی عمل کند. یکی از مشخصه های کثیف بودن روغن گیربکس، کاهش شتاب خودرو است. اگر متوجه این مشکل نشوید پس از مدتی بر روی عملکرد خودرو تاثیر می گذارد و هزینه های بالای تعمیر گریبان گیرتان خواهد شد.

 تغییر رنگ دادن روغن

هرگونه تغییر رنگ دادن روغن گیربکس می تواند در طولانی مدت خودرویتان را دچار مشکل کند. این اتفاق به دلایل مختلفی از جمله استفاده طولانی مدت از روغن رخ می دهد، به همین دلیل باید به دقت رنگ آن را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت نیاز تعمیر شود.

نشتی روغن

اگر نشانه هایی از نشتی روغن را مشاهده کردید نباید نسبت به آن بی تفاوت باشید. این نشتی ممکن است از قسمت های مختلف خودرو اتفاق افتاده باشد که باید بلافاصله جهت رفع مشکلات وارده اقدام کنید زیرا در غیر این صورت باید سرویس جدید تری بر روی جعبه دنده خودرویتان انجام شود.

بلند شدن صداهای غیرعادی شبیه زوزه

احتمال شنیدن صداهای بالا و غیر عادی از گیربکس خودرویتان وجود دارد که نشان دهنده خرابی و مشکل داشتن آن است. در صورت شنیدن هرگونه صدای غیر عادی باید به صورت جدی آن را تعمیر کنید، مخصوصا اگر این صداها مربوط به گیربکس باشد.

مزایای تعمیرگاه تخصصی تهران گیربکس

تماس با سرپرست تعمیرگاه: 09128397793

 تعمیر گیربکس سانگ یانگ

 اگر از ساختار و نحوه عملکرد جعبه دنده خودرو اطلاع پیدا کنید در صورت مشکل پیدا کردن آن می توانید به راحتی متوجه و جهت رفع آن اقدام کنید. دقت داشته باشد که تحت هیچ شرایطی خودتان اقدام به تعمیر این قطعه حیاتی از خودرویتان نکنید و اگر نشانه های خرابی را در آن مشاهده کردید، در اسرع وقت به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید؛ زیرا تنها افرادی که مثلا دارای تخصص در زمینه تعمیر گیربکس کوراندو هستند می ‌توانند آن را عیب یابی و تعمیر نمایند. از این رو شناسایی یک تعمیرگاه تخصصی از واجب ترین کارهاست که باید صاحب هر خودرو سانگ یانگی آن را انجام دهد.
در این میان تهران گیربکس یکی از معتبرترین تعمیرگاه های تخصصی در تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع مختلف خودرو در تهران است که از تعمیرکاران متخصص در این زمینه تشکیل شده است و قادراند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه این قطعه از خودرویتان را تعمیر کنند.

خودروهای سانگ یانگ نیز از سری خودروهای مدرن اند که سیستم انتقال قدرت بسیار پیشرفته ای دارند و نحوه طراحی آنها به صورتی است که کمتر دچار مشکل می ‌شوند، با این حال نیز امکان به وجود آمدن خرابی در آن وجود دارد که حتما باید توسط افراد ماهر رفع شود. خواندن مقاله تعمیر گیربکس رکستون در این زمینه مفید خواهد بود.

زمان انجام سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

به یاد داشته باشید که برای انجام سرویس های دوره ای جعبه دنده سانگ یانگ باید به کارکرد کیلومتر آن توجه کنید. با این وجود هم نمی‌توان به طور کلی زمان خاصی را برای انجام این عمل در نظر گرفت و باید عوامل زیادی را در این امر دخیل دانست. شرایطی مانند وضعیت رانندگی، سلامت گیربکس، روغن و فیلتر آن، مسیر تردد و … بر روی زمان انجام سرویس های دوره ای سانگ یانگ تأثیرگذاراند و باید آنها را در نظر داشته باشید.

بهترین زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

یکی از موارد مهمی که صاحب سانگ ‌یانگ باید به آن توجه داشته باشد زمان تعویض روغن است. با توجه به اینکه جعبه دنده های اتوماتیک سانگ یانگ نسبت به مدل های دستی افزایش دمای بیشتری دارند بهتر است قبل از رسیدن زمان تعویض روغن از مشکلات و آسیب های احتمالی به وجود آمده جلوگیری کنید.

 تعمیرگاه تخصصی تهران گیربکس تعویض روغن را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته و مدرن انجام می دهد و نیازی به نگرانی در این باره نیست.
 تعویض روغن به صورت دستی نسبت به اتوماتیک دارای یک سری مشکل است که یکی از آنها باقی ماندن مقداری از روغن کثیف و سوخته در داخل مخزن گیربکس است. این در حالی است که تعویض روغن با دستگاه اتوماتیک، تمام روغن به صورت کامل از مخزن خارج می شود. به این ترتیب فیلتر آن آسیب نمی بیند و عملکرد چرخ دنده ها کاهش نمی یابد.

 با توجه به حساسیت بالای گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ توصیه می‌کنیم که به صورت دوره ای آن را چک کنید. این کار طول عمر گیربکس را افزایش می دهد. برای انجام این کار می توانید از تعمیرکاران ما کمک بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به عیب یابی ایرادات وارده به گیربکس خودرویتان وارد عمل شوند. تمامی خدمات انجام شده توسط تعمیرکاران تهران گیربکس دارای گارانتی است.

تماس با متخصص تعمیرات: 09128397793

مقالات مرتبط:

تعمیر گیربکس کوراندو

تعمیر گیربکس رکستون

تعمیر گیربکس تیوولی

تعمیر گیربکس اکتیون

تعمیر گیربکس جیلی

میلاد سرلک

میلاد سرلک هستم. مهندسی مکانیک خوندم و بیش از 16 سال سابقه تعمیر گیربکس خودرو دارم. 10 سالی هست که به صورت تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودروهای خارجی و ایرانی رو انجام میدم. هدفم اینه که تمامی تجارب شخصی، اطلاعات فنی و نکات مهم انواع گیربکس های اتوماتیک رو اینجا با شما به اشتراک بگذارم

دیدگاهتان را بنویسید