تعمیر گیربکس لیفان x50

شما در حال مشاهده هستید تعمیر گیربکس لیفان x50

تعمیر گیربکس لیفان x50

تعمیر گیربکس لیفان x50 یکی از تخصص های تهران گیربکس است.

تعمیر گیربکس لیفان x50 در تعمیرگاه تهران گیربکس توسط نیروهای زبده و کاربلد و با استفاده از قطعات اصل و با کیفیت انجام می شود.

خدمات تهران گیربکس برای گیربکس لیفان x50

خدمات تعمیرگاه تهران گیربکس

مزایای تعمیرات گیربکس x50 در تهران گیربکس

این تعمیرگاه بهترین کیفیت تعمیر گیربکس لیفان x50 در تهران را به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین کارشناسان تعمیرگاه تهران گیربکس این امادگی را دارند که به صورت تلفنی در شرایط اضطراری به سوالات شما پاسخ دهند.

مزایای تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران گیربکس

علائم هشدار دهنده در گیربکس اتوماتیک لیفان x50

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک

علائم هشدار دهنده در گیربکس که میتوانند نشان از خرابی جزئی یا شدید در گیربکس باشند به شرح زیر است:

  • هشدار چراغ چک گیربکس اتوماتیکلیفان x50: چراغ چک گیربکس یکی از مهمترین نشانه های خرابی در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 به شمار می رود. حتی اگر به صورت موقت و کوتاه مدت نیز چراغ چک گیربکس اتوماتیک لیفان x50 شما روشن می شود بهتر است هر چه سریعتر برای عیب یابی به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان x50 مراجعه کنید.
  • ته زدن گیربکس اتوماتیکلیفان x50: یکی دیگر از ایرادات ایجاد شده در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 تقه زدن گیربکس است که نشان می دهد یکی قطعات متجرک مانند چرخ دنده ها دچار ایراد شده است. البته وجود مشکل در مجاری روغن یا شیربرقی ها و سوپاپها نیز می تواند منجر به تقه زدن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 شود.
  • گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیکلیفان x50: اگر خودرو شما در سرعتهای بالا و هنگام فشار بر پدال گاز به جای افزایش سرعت دچار کاهش سرعت می شود و هر چه پدال گاز را بیشتر فشار می دهید تغییر مثبتی حس نمی کنید به این وضعیت گاز هرز خوردن می گویند که عموما مشکل از کلاچ می باشد.
  • زوزه کشیدن گیربکس اتوماتیکلیفان x50: اگر زوزه کشیدن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 در سرعتهای پایین رخ می دهد نشانه خرابی خطرناکتری خواهد بود تا اینکه در سرعتهای بالا و هنگام فشار بر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 صدای زوزه کشیدن شنیده شود. با این حال هر گونه صدای اضافی و تغییر صدای گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نشانه ای از خرابی بوده و باید جهت بررسی علت به تعمیرگاه مراجعه کنید.
  • لرزش گیربکس اتوماتیکلیفان x50: اگر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 دچار لرزش شده باشد این لرزش می تواند قطعات مختلف داخل گیربکس را که در حال کار هستند با آسیب دیدگی مواجه کند. لرزش گیربکس به چرخ دندههای در حال کار گشتاور مازاد وارد می کند و در نهایت می تواند موجب آنبالانسی محور چرخ دندههای گیربکس اتوماتیک لیفان x50 شود.
  • دمای بالای گیربکس اتوماتیکلیفان x50: در هنگام بازدی ظاهری اگر تعمیرکار ترمومتر لیزری داشته باشد می تواند دمای گیربکس خودرو را اندازه بگیرد. بالا بودن دمای گیربکس اتوماتیک لیفان x50 می تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند و حتی باعث فساد زودتر از موعد روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 شود. پس در صورتی که دمای گیربکس اتوماتیک لیفان x50 بیش از حد مجاز باشد لازم است نسبت به عیب یابی و رفع آن هر چه زودتر اقدام نمایید.
  • بوی نامناسب گیربکس اتوماتیکلیفان x50: گاهی اوقات پیش می اید که یکی از قطعات برقی گیربکس اتوماتیک لیفان x50 دچار ایراد می شود و خوب کار نمی کند. ممکن است این ایراد طوری نباشد که شما متوجه وجود مشکل در کارکرد گیربکس اتوماتیک لیفان x50 شوید ولی این احتمال هست که آسیب در قطعه برقی به آمپر کشیدن سیم ها منجر شود و این امر نیز با بوی سوختگی همراه شود. در صورت استشمام هر گونه بوی سوختگی یا بوی نامناسب از گیربکس اتوماتیک لیفان x50 در اولین فرصت به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان x50 مراجعه کنید.

معرفی مختصر خودرو اتوماتیک لیفان x50

یکی از اولین کراس اورهای شهری پر کاربرد در ایران را می توان دانست که توسط شرکت کرمان موتور در سال 94 به بازار عرضه شد. تولید این خودرو تا سال 97 ادامه پیدا کرد و با ظاهری زیبا توانست نظر مشتریان را به خود جلب کند. توقف تولید این خودرو پس از سه سال دارندگان لیفان x50 را نسبت به تهیه قطعات نگران کرده است. تعمیرگاه تهران گیربکس با توجه به امکانات پیشرفته و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت بهترین خدمات را در زمینه تعمیر گیربکس لیفان x50 ارائه می دهد.

از نظر فنی لیفان x50 وضعیت قابل قبولی دارد. توان تولید موتور ان 102 اسب بخار است که در دور موتور 6000 بدست می اید و تا 133 نیوتن متر نیز گشتاور توسط این خودرو تولید می شود. گیربکس اتوماتیک مدل CVT برای لیفان x50 در نظر گرفته شده که یکی از مدل های پیشرفته گیربکس اتوماتیک به شمار می رود.

هزینه تعمیر گیربکس لیفان x50

هزینه تعمیر گیربکس لیفان X50

برای آنکه از هزینه تعمیر گیربکس لیفان x50 مطلع شوید ابتدا باید مشخص شود که کدام قسمت از گیربکس اتومات شما دچار ایراد شده و چه ایرادی برای ان بوجود آمده است. گاهی اوقات ممکن است قطعه ای معیوب شده باشد که در این صورت می بایست یا قطعه رفع عیب گردد و یا تعویض شود. گاهی اوقات نیز با تنظیم و یا فول کردن سطح روغن و یا تعویض روغن می توانید ایراد گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را بر طرف کنید. اینکه دقیقا چه ایرادی بوجود آمده و نیاز به چه عملیات تعمیری داشته باشد در نهایت هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را مشخص می کند. حال اگر می دانید که دقیقا چه فرآیندی برای تعمیر گیربکس خودرو شما نیاز است با تماس با کارشناسان مجموعه تهران گیربکس می توانید حدود قیمتی تعمیر مورد نظر را بدست آورید در غیر این صورت می بایست به صورت حضوری خودرو را به تعمیرگاه تهران گیربکس منتقل کرده و پس از بازدید کارشناس حدود هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 مشخص می گردد.

تعمیر اضطراری گیربکس اتوماتیک لیفان x50

اگر در شرایط اضطراری قرار دارید و می خواهید به صورت موقت گیربکس اتوماتیک لیفان x50 خود را راه اندازی کنید ممکن است استفاده از چند راهکار ساده مشکل شما را موقتا بر طرف نماید.

  • خودرو را در دنده خلاص قرار دهید و خاموش کنید.
  • پس از سی ثانیه بدون اینکه پدال گاز را فشار دهید و یا هیچ دکمه خاصی را بفشارید خودرو را روشن کنید و اجازه دهید به مدت سی ثانیه در این وضعیت کار کند.
  • سه مرتبه عملیات روشن و خاموش کردن خودرو را مطابق دو بند فوق به انجام برسانید.
  • خودرورا روشن کنید و به آرامی پدال گاز را فشرده و اگر مشکلی پیش نیامد دنده را در وضعیت مورد نظر قرار دهید و حرکت کنید.

اقدامات نگهداری گیربکس اتوماتیک لیفان x50

گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نیز مانند هر دستگاه دیگری نیاز به اقدامات نگهداری و مراقبت دارد تا طول عمر بیشتری داشته و کمتر نیاز به تعمیر پیدا کند. هر خودرویی بنا به مدل و مظخصات طراحی خاص خود سرویسهای نگهداری ویژه ای دارد که به صورت دوره ای به انجام می رسد. این سرویسها در کاتالوگ یا دفترچه راهنمای خودرو توسط کمپانی سازنده درج شده است و برای هر راننده ای ضروری است که این اطلاعات را دریافت کند. اما اهم سرویسهای نگهداری جهت افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 در این مقاله ذکر می شود که می تواند برای سایر خودروها نیز مفید باشد:

  • تعویض به موقع روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50: باید در نظر داشته باشید که در چه کیلومتری روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 خود را تعویض کرده اید و پس از طی کردن مسافت تعیین شده مجددا نسبت به تعویض روغن گیربکس خودرو اقدام کنید. اطلاعات تکمیلی در خصوص تعویض روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 در بخش بعدی ذکر خواهد شد.
  • تعویض فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50: فیلتر روغن وظیفه مهمی در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 داشته و نباید نسبت به نقش این قطعه حساس غافل باشیم. در زمان مشخص شده می بایست فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نیز تعویض شود.
  • رانندگی اصولی جهت مراقبت از گیربکس اتوماتیک لیفان x50: نحوه رانندگی شما و هر بار فشردن پدال گاز و ترمز می تواند در طول عمر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 و البته سایر قسمتهای خودرو موثر باشد. با رانندگی اصولی می توانید از تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 فاصله بگیرید.
  • بازدید ظاهری گیربکس اتوماتیک لیفان x50: مشکلات خاصی در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وجود دارند که ممکن است بتوانید با بازدید به موقع نسبت به این مشکلات آگاه شوید و با رفع عیب از تعمیرات پر هزینه گیربکس اتوماتیک لیفان x50 پیشگیری نمایید.
  • عدم تغییرات خودرو جهت کاهش فشار بر گیربکس اتوماتیک لیفان x50: اقداماتی مانند بکسل کردن خودروهای سنگین و تغییرات رینگ و لاستیک با اندازه های غیر متعارف می تواند سبب شود که فشار اضافه بر خودرو و البته گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وارد شود و این فشار در نهایت به خرابی قطعات مختلف گیربکس اتوماتیک لیفان x50 خواهد انجامید.
  • بروزرسانی برنامه گیربکس اتوماتیک لیفان x50: در برخی مواقع می توانید با بروزرسانی برنامه کامپیوتری گیربکس اتوماتیک لیفان x50 از مزیای برنامه جدید استفاده کنید و معایبی که در ورژن قدیمی وجود داشته را بر طرف نمایید. پس در صورتی که تعمیرکار اعلام کرد بروزرسانی جدیدی برای برنامه کامپیوتری گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وجود دادر حتما این بروزرسانی را انجام دهید.

نقش روغن در گیربکس اتوماتیک لیفان x50

روغن در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وظایف مختلفی را بر عهده دارد. نخستین وظیفه روغن در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 روانکاری قطعات در حال حرکت است. سطوح فلزی که چرخ دنده های متحرک و ثابت گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را تشکیل می دهند فشار کاری بسیاری را متحمل می شوند تا گشتاور تولید شده در موتور خودرو به چرخها انتقال پیدا کند. اگر روانکاری این سطوح با مشکل مواجه شود مثلا سطح روغن در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 افت پیدا کند و یا کیفیت روغن از دست رفته باشد ممکن است خیلی زود سطح چرخ دنده ها دچار سایش شده و کارایی خود را از دست بدهند. در این مواقع گاهی صدا و لرزش اضافی در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 تولید می شود. وظیفه دیگر روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 خنک کاری قطعات متحرک است. روغن با عبور از لابه لای دندانه های چرخ دنده ها به خوبی گرمای تولید شده بر اثر اصطکاک بالای آنها را جذب کرده و این قطعات را خنک کاری می کند. اهمیت روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 در کارکرد این دستگاه نشان می دهد که تعویض روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 چقدر مهم است. اگر روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 فاسد شده باشد لزجت خود را از دست می دهد و نمی تواند عملیات روان کاری را به درستی به انجام برساند.

مشخصات روغن سالم در گیربکس اتوماتیک x50

دو مشخصه اصلی به طور معمول برای چک کردن کیفیت روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وجود دارد. نخست اینکه باید لزجت روغن توسط تعمیرکار باتجربه تست شود. روغن فاسد معمولا لزجت و یا چسبندگی مناسبی ندارد. دومین مشخصه برای تعیین سلامت روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 رنگ آن است. روغن سالم به رنگ قرمز روشن بوده و کاملا از روغن فاسد که معمولا رنگی متمایل به سیاه دارد قابل تشخیص است. عامل دیگری که تعویض روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را ضروری می نماید وجود ذرات ریز آلودگی و یا ناخلاصی در آن است. اگر به هر دلیلی روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 با آب مخلوط شده باشد و یا اینکه ذرات ریز براده و کثیفی در روغن وجود داشته باشد می بایست نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

بهترین زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک x50

در دفترچه راهنما زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 به دو صورت ذکر شده است. اگر خودرو شما 45 هزار کیلومتر را طی کرده باشد نیاز به تعویض روغن خواهد داشت و اگر این مسافت طی نشده اما زمانی بیش از سه سال گذشته است باز نیاز به تعویض روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 خواهید داشت. البته به صورت تجربی نیز می توان زمان دقیق تعویض روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را مشخص کرد. اگر تعمیرکار روغن گیربکس را تست کند می تواند از سلامت یا عدم سلامت آن مطلع شود و با توصیه تعمیرکار آموزش دیده در خصوص گیربکس اتوماتیک لیفان x50 می توانید نسبت به تعویض روغن اقدام کنید.

تعویض فیلتر روغن گیربکس لیفان x50

فیلتر قطعه ای است که با روزنه های بسیار ریز در مسیر جریان روغن قرار می گیرد. این روزنه های ریز اجازه عبور ذرات معلق در روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را نداده اما روغن را از خود عبور می دهند. اگر این روزنه ها با کثیفی بیش از حد گرفته شوند عبور روغن دشوار خواهد شد و با افت فشار روغن در گیربکس مواجه می گردید که این مورد نیز به خودی خود خرابی هایی را برای قطعات مختلف گیربکس اتوماتیک لیفان x50 در پی خواهد داشت. پس توجه به فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 می تواند سلامت روغن گیربکس اتومات را تضمین کرده و از خرابی های احتمالی جلوگیری کند.

بهترین زمان تعویض فیلتر روغن گیربکس لیفان x50

توصیه های مختلفی بر اساس زمان یا مسافت طی شده خودرو برای تعویض فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وجود دارد اما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای پرداختن به این توصیه تنها یک مورد را در نظر داشته باشید. هر گاه روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را تعویض کردید فیلتر روغن ان را نیز تعویض کنید. شاید شرایطی وجود داشته باشد که فیلتر روغن آسیب دیده و نیاز به تعویض پیدا کند در حالی که نیاز به تعویض روغن نباشد اما هر بار نیاز به تعویض روغن پیدا کردید حتما فیلتر را نیز تعویض کنید چرا که روغن کثیف حتما فیلتر را نیز کثیف می کند. ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا نمی توان با فرایندی مانند باد گرفتن یا شستشو مجددا از فیلتر استفاده کرد؟ این موارد گاهی در خصوص فیلتر هوا به کار گرفته می شود که البته آن هم توصیه نمی شود اما در خصوص فیلتر روغن هرگز کارآمد نخواهد بود. چرا که کثیفی های موجود در داخل فیلتر روغن ممکن است براده های بسیار کوچک و در عین حال بسیار تیز باشند که با فشار هوای ایجاد شده ضمن عبور از فیلتر به روزنه های ان آسیب بزنند و روزنه های فیلتر روغن را گشاد کنند. این مسئله سبب می شود که در ظاهر فیلتر روغن به خوبی تمیز شود و هیچ افت فشاری را نیز نشان ندهد اما اگر کثیفی یا براده ای در روغن موجود باشد از روزنه گشاد شده به راحتی عبور کرده می تواند به قطعات گیربکس اتومات خودرو شما آسیب وارد آورد.

رانندگی اصولی جهت حفاظت از گیربکس اتوماتیک لیفان x50

چند توصیه ساده در خصوص رانندگی می تواند طول عمر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. آنچه مهم است این است که شما به نحوی رانندگی کنید که فشار بیش از حد به گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وارد نیاید. اما در چه شرایطی فشار بیش از حد به گیربکس وارد خواهد آمد؟ در مسیرهای پر پیچ و خم یا در سربالایی ها و یا هنگامی که خودروسنگین باشد قاعدتا فشار زیادی به گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وارد می اید حال اگر در این شرایط اصرار داشته باشید که با شتاب زیاد حرکت کنید یا به صورت مکرر تغییرات سرعت و گاز و ترمز مداوم داشته باشید فشاری که به گیربکس اتوماتیک لیفان x50 وارد می آید بیش از حد تحمل ان خواهد بود و هر چند در کوتاه مدت ممکن است مشکلی بروز نکند اما در بلند مدت طول عمر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را کاهش داده و نیاز به تعمیرات را ایجاد خواهد کرد.

بازدید ظاهری گیربکس اتوماتیک لیفان x50

همانطور که گفته شده بازدی ظاهری برخی از ایرادهای گیربکس اتوماتیک لیفان x50 را مشخص می کند. از جمله آن ایرادها می توان به لرزش گیربکس، نشتی روغن گیربکس، شل بودن اتصالات گیربکس و یا دمای بیش از حد آن اشاره نمود. اما مواردی که می بایست برای بازدید ظاهری در نظر داشت بدین شرح است. نخست آنکه گیربکس حدالمقدور گرم باشد و مسافت طولانی را با آن طی کرده باشید. دوم اینکه گیربکس را در حالت روشن مورد بازدید قرار دهید. بهتر است بازدید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود. تست کردن سطح روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نیز از جمله مهمترین نکات بازدید ظاهری آن است. نکته نهایی زمان بازدید گیربکس اتوماتیک لیفان x50 است. حداقل بازدید می تواند در هر بار تعویض روغن موتور به انجام برسد اما اگر گیربکس اتوماتیک لیفان x50 شما سابقه تعمیرات داشته باشد ضروری است که بازدیها را در دوره های زمانی کوتاه تر تا هفته ای یک بار حتی به انجام برسانید تا از سلامت گیربکس اتوماتیک لیفان x50 خود مطمئن شوید.

سوالات مهم در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x50

دلیل اصلی زوزه کشیدن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 چیست؟

اگر دندانه ها چرخ دنده ها دچار شکستگی شده باشد صدا تقه زدن می دهند اما اگر چرخ دنده ها به نحوی انبالانس شده باشند که چرخ دنده ها تحت فشار کار کنند یا به هم ساییده شوند در نهایت منجر به زوزه کشیدن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 می شوند.

آیا روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نیاز به عوض کردن دارد؟

ضروری است طبق برنامه ارائه شده نسبت به تعویض روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 اقدام شود تا در صورت فساد روغن به دیگر قطعات آسیب وارد نیاید.

آیا برای سرویسهای دوره ای گیربکس اتوماتیک x50 برنامه خاصی وجود دارد؟

برنامه مشخص جهت سرویسهای دوره ای گیربکس اتوماتیک لیفان x50 در کاتالوگ این خودرو بنا به مشخصات طراحی و مدل خودرو نوشته شده است. روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 می بایست در هر 45 هزار کیلومتر تعویض گردد و فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نیز در هر بار تعویض روغن عوض می شود.

در هنگام تقه زدن گیربکس x50 چه باید کرد؟

اگر تقه زدن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 بسیار زیاد است و در هنگام حرکت این تقه زدن بیشتر هم می شود از حرکت دادن خودرو اجتناب کرده و توسط بکسل یا جرثقیل خودرو را به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک لیفان x50 انتقال دهید.

گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نتیجه خرابی کدام قطعه است؟

هر چند قطعات مختلفی ممکن است در اختلال در شتاب گرفتن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نقش داشته باشند اما مهمترین دلیل گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 به کلاچ آن مربوط می شود.

چرا گیربکس اتوماتیک لیفان در دنده پارک گیر می کند؟

خرابی در سیستم ترمز یا اختلال در سیستم برقی خودرو از جمله دلایل گیر کردن گیربکس اتوماتیک لیفان x50 در حالت دنده پارک به شمار می روند.

خلاصی گیربکس اتوماتیک لیفان x50 به چه معناست؟

در برخی مواقع ممکن است که گیربکس اتوماتیک لیفان x50 خود به خود خلاص شود. این حالت اگر در حین رانندگی اتفاق بیافتاد بسیار خطرناک است و لازم است هر چه سریعتر نسبت به عیب یابی و رفع عیب اقدام شود.

حالت اضطراری دنده سه گیربکس اتوماتیک به چه وضعیتی گفته می شود؟

یکی از ایرادات شایع در انواع گیربکس اتومات حالت اضطراری دنده سه است که به وضعیتی گفته می شود که گیربکس در دنده سه قفل می شود و تغییر دنده به راحتی انجام نمی شود.

چرا گیربکس لیفان x50 دچار لرزش می شود؟

هر گونه ایراد مکانیکی در داخل محفظه گیربکس که به چرخش نامیزان چرخ دنده ها منتهی شود موجب لرزش در گیربکس اتوماتیک لیفان x50 می شود. همچنین شل بودن اتصالات گیربکس اتوماتیک لیفان x50 نیز از جمله دلایل لرزش گیربکس به شمار می رود.

مقالات مرتبط:

تعمیر گیربکس لیفان

تعمیر گیربکس لیفان 520

تعمیر گیربکس لیفان 620

تعمیر گیربکس لیفان 820

تعمیر گیربکس لیفان x60

دیدگاهتان را بنویسید